Pomoc

  1. DOKUMENTY POTRZEBNE DO ZAKOŃCZENIA PROCESU REJESTRACJI

    Prosimy o załączenie skanu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej albo wydruku z bazy Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej (CEDIG www.ceidg.gov.pl) podczas rejestracji lub wysłanie ich na adres: bok@partydeco.pl.

  2. CENY

    Ceny podane na platformie partydeco.pl. są cenami netto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

  3. MINIMUM LOGISTYCZNE

    Minimum logistyczne jest na poziomie 250,00 PLN netto (307,50 PLN brutto) dla zamówień składanych przez platformę internetową PartyDeco.pl oraz 500,00 PLN netto (615,00 PLN brutto) dla zamówień składanych telefonicznie, poprzez e-mail bądź fax. Spełnienie minimum logistycznego nie gwarantuje darmowego transportu przesyłki.

  4. DARMOWA PRZESYŁKA ZAMÓWIENIA

    Darmowy koszt przesyłki towaru obowiązuje dla zamówień, których wartość jest równa bądź większa od 731,72 PLN netto (900,00 PLN brutto).

  5. CZAS DOSTAWY ORAZ TERMIN SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

    Czas dostawy uzależniony jest od dostępności zamówionych produktów.
    Zamówienia złożone przez platformę www.shop.partydeco.pl realizowane będą według kolejności składania, ale nie później niż w kolejnym dniu roboczym.
    Zamówienia złożone telefonicznie, poprzez e-mail bądź fax bez względu na godzinę przyjęcia zrealizowane zostaną kolejnego dnia roboczego.

  6. CENNIK TRANSPORTU

    Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu znajdującym się w zakładce Informacje na temat dostawy.

  7. FORMY PŁATNOŚCI

    Możliwe są następujące formy płatności:

    • za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru,
    • przelewem bankowym.
  8. KREDYT KUPIECKI

    Wymogiem otrzymania kredytu kupieckiego jest ubezpieczenie należności. W celu otrzymania więcej informacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

  9. POLITYKA RABATOWA

    Wysokość rabatów uzależniona jest od wielkości obrotów danego kontrahenta. W celu otrzymania więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem handlowym.

  10. ZAKUP TOWARU W ILOŚCIACH KARTONOWYCH

    Rabat na zakupy w ilościach kartonowych jest  połową rabatu ogólnego (tj. rabatu na sztuki i opakowania) wynika to z faktu iż, cena za sztukę/opakowanie w opakowaniu zbiorczym (kartonie) jest obniżona o około 20 % w odniesieniu do ceny pojedynczej sztuki/opakowania.

  11. REGULAMIN

    Regulamin platformy Partydeco.pl odnajdą Państwo w zakładce Regulamin.

  12. MATERIAŁY MARKETINGOWE

    Uprawnienia do korzystania z zasobów takich jak: zdjęcia, katalogi, oferty handlowe oraz aplikacje nabywają w pełnym zakresie tylko i wyłącznie partnerzy biznesowi PartyDeco sp. z o.o. spółka komandytowa. Jedynym właścicielem zamieszczonych na platformie materiałów marketingowych jest PartyDeco sp. z o.o. spółka komandytowa. Właściciel zastrzega sobie, że udostępnione materiały mogą być użytkowane tylko w niezmienionej postaci tzn. w takiej w jakiej zostały umieszczone w serwisie.

  13. ZDJĘCIA, KATALOGI, CENNIKI, OFERTY HANDLOWE

    Wszystkie umieszczane na naszej platformie materiały marketingowe odnajdą Państwo w zakładce Materiały do pobrania.

  14. POKROWCE NA KRZESŁA

    Ofertę z dokładnym opisem oraz podanymi wymiarami pokrowców odnajdą Państwo w plikach do pobrania.
    W sprzedaży oferujemy tylko pokrowce w kolorze białym i czarnym. Nie istnieje możliwość modyfikacji ich wymiarów.
    W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

  15. SALON FIRMOWY - GODZINY OTWARCIA

    Salon firmowy, przy ul. Kolumba 1 w Szczecinie jest otwarty od poniedziałku do piątku  w godzinach 9:00-19:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00-16:00.