Znajdź odpowiedzi
na najczęściej zdawane pytania

ZAKUPY PRZEZ NASZĄ PLATFORMĘ B2B

Prosimy o załączenie skanu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej albo wydruku z bazy Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG www.ceidg.gov.pl) podczas rejestracji lub wysłanie ich na adres: bok@partydeco.com.
Ceny produktów oraz funkcja składania zamówienia jest możliwa po weryfikacji profilu prowadzonej działalności gospodarczej oraz po potwierdzeniu rejestracji przez dział obsługi klienta. Kontakt w tej sprawie nastąpi w ciągu 24h od rejestracji na stronie.
Możliwe są następujące formy płatności:
  • za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru,
  • przelewem bankowym.
Po realizacji zamówienia przez pracownika działu obsługi klienta, na adres e-mailowy zostanie przesłana faktura proforma wraz z numerem konta bankowego, na który należy dokonać wpłaty.
W celu uzyskania informacji na temat polityki rabatowej w naszej firmie, prosimy o kontakt z opiekunem handlowym. Dane do kontaktu znajdują się w zakładce Kontakt na naszej stronie.
W celu dokonania zmiany danych bilingowym prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Zmiany danych dostawy można dokonać podczas składania zamówienia na Państwa koncie.
W celu uzyskania dokładnych informacji jak uzyskać kredyt kupiecki prosimy o kontakt z Państwa opiekunem handlowym. Dane do kontaktu znajdują się w zakładce Kontakt na naszej stronie.
Zgodnie z regulaminem (pkt VII ppkt 7) nie przyjmujemy zwrotów towarów niereklamowanych. Wymiana towaru odbywa się jedynie w przypadku reklamacji wadliwego produktu i jego wymiany na produkt pełnowartościowy.
Minimum logistyczne jest na poziomie 300,00 PLN netto (369,00 PLN brutto) dla zamówień składanych przez platformę internetową PartyDeco oraz dla zamówień składanych telefonicznie, poprzez e-mail.

REJESTRACJA KONTA

NA NASZEJ PLATFORMIE B2B

REJESTRACJA KONTA NA NASZEJ PLATFORMIE B2B

Po rejestracji na naszej stronie nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem w celu weryfikacji profilu prowadzonej działalności. Nasza firma współpracuje wyłącznie z dystrybutorami w naszej branży. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej spoza branży, rejestracja zostaje odrzucona.
Nasza firma współpracuje wyłącznie z dystrybutorami kategorii produktów, które znajdują się w naszej ofercie. W związku z tym, próby rejestracji kont detalicznych i indywidualnych zostaną odrzucone. Detalistów zapraszamy do szukania naszych produktów w sklepach naszych partnerów i dystrybutorów.

WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ

Po zalogowaniu na platformie na Państwa koncie należy przejść do zakładki Konto/Moje Zamówienia, następnie wybrać numer zamówienia, do którego chcą Państwo zweryfikować numer listu przewozowego. Numer nadania znajduje się w tabeli Informacje
Polska: Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem kuriera DHL lub GLS.

Zagranica: W zależności od regionu wysyłki wybieramy dla was najlepszą opcję i współpracujemy z takimi przewoźnikami jak: Dachser, Raben, UPS, Kuehne + Nagel
Nie ma możliwości osobistego odbioru towaru z naszego magazynu.
Wszystkie zamówienia są wysyłane są za pośrednictwem kuriera z dostawą pod adres klienta.
Polska: Dostawa trwa 1-2 dni robocze.

Zagranica: Dostawa trwa 3-5 dni roboczych.

MARKETING SUPPORT

– MATERIAŁY DLA NASZYCH KLIENTÓW

MARKETING SUPPORT – MATERIAŁY DLA NASZYCH KLIENTÓW

Tak, wszystkie materiały marketingowe są dostępne do pobrania na naszej stronie internetowej. Jednakże muszą pozostać w niezmienionej formie.
Zachęcamy do korzystania z naszej sekcji Marketing Support: Marketing Support - PartyDeco
Dbając o środowisko zrezygnowaliśmy z wydruku katalogów w formie papierowej. Nasze katalogi dostępne są w wersji elektronicznej na naszej stronie internetowej. > Katalogi <
Po zalogowaniu na platformie na Państwa koncie należy przejść do zakładki Konto/Moje Zamówienia, następnie wybrać numer zamówienia, do którego chcą Państwo pobrać zdjęcia. Następnie należy kliknąć Zamów Zdjęcia.

REKLAMACJE

Reklamacje na towary wadliwe oraz niezgodności w ilości otrzymanego towaru należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki (maksymalnie do 14 dni po jej otrzymaniu). Reklamacje na wady ukryte oraz reklamacja z tytułu rękojmi przyjmowane są do 6 miesięcy od dnia zakupu.
Prosimy o składanie reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mailowy reklamacje@partydeco.com oraz zawarcie w niej wszelkich niezbędnych informacji takich jak: powód zgłoszenia, symbol produktu, ilość reklamowanego towaru oraz zdjęć towaru w przypadku jego uszkodzenia.
Sprawdź towar w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia produktów pamiętaj o spisaniu z kurierem protokołu szkodowego. Po jego spisaniu przekaż dokument wraz z niezbędnymi informacjami do złożenia reklamacji (lista oraz ilość produktów uszkodzonych) na adres e-mailowy reklamacje@partydeco.com

API/ EDI

PartyDeco API (ang. Application Programming Interface, Interfejs Programowania Aplikacji) jest interfejsem, który pozwala klientom PartyDeco na elektroniczną i automatyczną wymianę danych w różnych zakresach np: na dołączenie do swojej oferty produktów PartyDeco, wgląd do aktualnych stanów magazynowych.
Z API może zintegrować się każdy nasz klient, małe sklepy i duże sieci handlowe. Klient integrując swój sklep z PartyDeco API, może powiększyć swój asortyment o produkty z shop.partydeco.pl
Podłączenie i użytkowanie API jest bezpłatne, aczkolwiek, aby podłączyć swój sklep, wymagana jest wiedza techniczna/informatyczna, co może generować koszt w postaci dostosowania swojego systemu do naszej konfiguracji. Klient posiadający swój zespół informatyczny, powinien sobie z tym poradzić.
EDI (ang. Electronic Data Interchange, Elektroniczna Wymiana Danych) jest to obowiązujący na świecie standard wymiany dokumentów handlowych i finansowych w postaci komunikatu elektronicznego, bezpośrednio pomiędzy systemami komputerowymi partnerów biznesowych.
Decydując się na integrację przez EDI, klient wybiera dostawce usług, który będzie integratorem (hub-em) pomiędzy PartyDeco a klientem. Integrator zapewnia płatny dostęp do platformy, na której wymieniane są dokumenty w standardzie EDI, jednocześnie otwierając przed klientem możliwość komunikacji z wieloma innymi sprzedawcami i dostawcami, którzy też korzystają ze standardu EDI.
Nie. PartyDeco nie jest integratorem EDI. PartyDeco jest użytkownikiem standardu wymiany danych EDI.
Koszty EDI zależą od wybranego dostawcy oraz wariantu usługi. W najpopularniejszym wariancie, opartym na chmurze, klient ponosi głównie miesięczne koszty eksploatacji. Klient decydujący się na połączenie za pomocą standardu EDI, ma dowolność w wyborze dostawcy usług. Koszty i szczegóły integracji klient ustala indywidualnie z wybranym dostawcą.
API to bardzo wszechstronna metoda komunikacji, lista możliwości jest szeroka i elastyczna. W dużym skrócie, API minimalizuje czas i wysiłek związany ze złożeniem oraz obsługą zamówienia, dodatkowo niweluje błąd ludzki. Jednocześnie daje dostęp do pełnej oferty produktowej, cen zawierających indywidualne rabaty klienta, zapewnia zawsze aktualne stany magazynowe, bezpieczeństwo przepływu informacji, a także dbałość o ekologię (odchodząc od form papierowych dokumentów) oraz wpisuje się w najnowsze technologie branży e-commerce zapewniając przewagę rynkową.
Główne zalety stosowania EDI są identyczne jak w przypadku wykorzystywania PartyDeco API, EDI jest po prostu inną, mniej elastyczną, płatną metodą wymiany danych. Będąc podłączonym pod platformę EDI (hub), klient jednocześnie zostaje zintegrowany z wieloma dostawcami, producentami klientami korzystającymi ze standardu EDI. W PartyDeco wykorzystujemy hub Inifinite (https://infinite.pl/edi/), który łączy wiele tysięcy podmiotów z Polski i Europy.
W dowolnym momencie współpracy, o ile pozwalają na to warunki współpracy i zawarte umowy handlowe.
Tak, ceny podstawowej jednostki sprzedaży są aktualne i zawierają wszystkie rabaty klienta.
Tak, API wyświetla aktualne dane, można je odświeżać przed każdym złożonym zamówieniem.
Jeżeli w FAQ i udostępnionych w nim materiałach nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie, zadaj je nam bezpośrednio, wysyłając e-mail na: api.support@partydeco.pl
Na pytania staramy się odpowiadać możliwie najszybciej. Czas odpowiedzi nie powinien przekraczać 3 dni roboczych.
Tak, istnieje w następujących językach: polski, angielski, niemiecki, francuski.
krok 1: Skontaktuj się z api.support@partydeco.pl w celu udostępnienia możliwość korzystania z API,
krok 2: Skontaktuj się z dostawcą lub developerem Sky-Shop w celu wyceny integracji z PartyDeco na podstawie zakresu integracji oraz dokumentów z FAQ pkt 11,
krok 3: Przejdź przez proces autoryzacji PartyDeco uzyskując klucze dostępowe,
krok 4: Przekaż klucze dostępowe integratorowi ze Sky-Shop.

Jeśli nie znalazłeś tutaj
odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami

    Imie i Nazwisko
    E-mail
    Telefon
    Wiadomość