Znajdź odpowiedzi
na najczęściej zdawane pytania

ZAKUPY PRZEZ NASZĄ PLATFORMĘ B2B

Prosimy o załączenie skanu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej albo wydruku z bazy Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej (CEDIG www.ceidg.gov.pl) podczas rejestracji lub wysłanie ich na adres: bok@partydeco.com.
Ceny produktów oraz funkcja składania zamówienia jest możliwa po weryfikacji profilu prowadzonej działalności gospodarczej oraz po potwierdzeniu rejestracji przez dział obsługi klienta. Kontakt w tej sprawie nastąpi w ciągu 24h od rejestracji na stronie.
Możliwe są następujące formy płatności:
  • za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru,
  • przelewem bankowym.
Po realizacji zamówienia przez pracownika działu obsługi klienta, na adres e-mailowy zostanie przesłana faktura proforma wraz z numerem konta bankowego, na który należy dokonać wpłaty.
W celu uzyskania informacji na temat polityki rabatowej w naszej firmie, prosimy o kontakt z opiekunem handlowym. Dane do kontaktu znajdują się w zakładce Kontakt na naszej stronie.
W celu dokonania zmiany danych bilingowym prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Zmiany danych dostawy można dokonać podczas składania zamówienia na Państwa koncie.
W celu uzyskania dokładnych informacji jak uzyskać kredyt kupiecki prosimy o kontakt z Państwa opiekunem handlowym. Dane do kontaktu znajdują się w zakładce Kontakt na naszej stronie.
Zgodnie z regulaminem (pkt VII ppkt 7) nie przyjmujemy zwrotów towarów niereklamowanych. Wymiana towaru odbywa się jedynie w przypadku reklamacji wadliwego produktu i jego wymiany na produkt pełnowartościowy.
Minimum logistyczne jest na poziomie 300,00 PLN netto (369,00 PLN brutto) dla zamówień składanych przez platformę internetową PartyDeco oraz dla zamówień składanych telefonicznie, poprzez e-mail.

REJESTRACJA KONTA

NA NASZEJ PLATFORMIE B2B

REJESTRACJA KONTA NA NASZEJ PLATFORMIE B2B

Po rejestracji na naszej stronie nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z Państwem w celu weryfikacji profilu prowadzonej działalności. Nasza firma współpracuje wyłącznie z dystrybutorami w naszej branży. W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej spoza branży, rejestracja zostaje odrzucona.
Nasza firma współpracuje wyłącznie z dystrybutorami kategorii produktów, które znajdują się w naszej ofercie. W związku z tym, próby rejestracji kont detalicznych i indywidualnych zostaną odrzucone. Detalistów zapraszamy do szukania naszych produktów w sklepach naszych partnerów i dystrybutorów.

WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ

Po zalogowaniu na platformie na Państwa koncie należy przejść do zakładki Konto/Moje Zamówienia, następnie wybrać numer zamówienia, do którego chcą Państwo zweryfikować numer listu przewozowego. Numer nadania znajduje się w tabeli Informacje
Polska: Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem kuriera DHL lub GLS.

Zagranica: W zależności od regionu wysyłki wybieramy dla was najlepszą opcję i współpracujemy z takimi przewoźnikami jak: Dachser, Raben, UPS, Kuehne + Nagel
Nie ma możliwości osobistego odbioru towaru z naszego magazynu.
Wszystkie zamówienia są wysyłane są za pośrednictwem kuriera z dostawą pod adres klienta.
Polska: Dostawa trwa 1-2 dni robocze.

Zagranica: Dostawa trwa 3-5 dni roboczych.

MARKETING SUPPORT

– MATERIAŁY DLA NASZYCH KLIENTÓW

MARKETING SUPPORT – MATERIAŁY DLA NASZYCH KLIENTÓW

Tak, wszystkie materiały marketingowe są dostępne do pobrania na naszej stronie internetowej. Jednakże muszą pozostać w niezmienionej formie.
Zachęcamy do korzystania z naszej sekcji Marketing Support: Marketing Support - PartyDeco
Dbając o środowisko zrezygnowaliśmy z wydruku katalogów w formie papierowej. Nasze katalogi dostępne są w wersji elektronicznej na naszej stronie internetowej.
Po zalogowaniu na platformie na Państwa koncie należy przejść do zakładki Konto/Moje Zamówienia, następnie wybrać numer zamówienia, do którego chcą Państwo pobrać zdjęcia. Następnie należy kliknąć Zamów Zdjęcia.

REKLAMACJE

Reklamacje na towary wadliwe oraz niezgodności w ilości otrzymanego towaru należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki (maksymalnie do 14 dni po jej otrzymaniu). Reklamacje na wady ukryte oraz reklamacja z tytułu rękojmi przyjmowane są do 6 miesięcy od dnia zakupu.
Prosimy o składanie reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mailowy reklamacje@partydeco.com oraz zawarcie w niej wszelkich niezbędnych informacji takich jak: powód zgłoszenia, symbol produktu, ilość reklamowanego towaru oraz zdjęć towaru w przypadku jego uszkodzenia.
Sprawdź towar w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia produktów pamiętaj o spisaniu z kurierem protokołu szkodowego. Po jego spisaniu przekaż dokument wraz z niezbędnymi informacjami do złożenia reklamacji (lista oraz ilość produktów uszkodzonych) na adres e-mailowy reklamacje@partydeco.com

Jeśli nie znalazłeś tutaj
odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami

    Imie i Nazwisko
    E-mail
    Telefon
    Wiadomość